Blogger Backgrounds

Thursday, May 26, 2011

~AkU JaTuh MotorrrrE~

salam sume.....lame gile xupdate blog...rindu plak rasenyer...ttibe je rini trase nak mgupdate.... ade peristiwe ngeri ari nih...."AKU JATUH MOTOR".....suspen siot...ntah mcmane leh tsalah setting....ms nak start motor ok je...huhuhu....ttibe tpulas minyak lebih...pe lg...bdesut dh motor tu...eksiden kat tmpt parking je....nasib beb ade devider kat tepi parking tu...klu x mmg wat terjunan berirama lah aku pepagi ari td....nak dijadikan cite time kjadian tsebut blaku...ade lah 3org mamat....berlari2 keanakan nak slamatkan aku yg dh tduduk myimpuh disisi motor tsebut....giler mengherokan die mereke...tharu aku...dieorg tanye aku ok x?...aku yg ngah kebluran nih masih tkezut n seakan tidak pcaye...aku eksiden kah?...hukhukhuk....mamat2 hero tsebut tlg angkatkan motor...malunyerrrrr....segannnnnyerr...dieorg tlg tgkan motor...nasib xde pape yg rosak....pas sumenyer tenang...ade mamat sorg tu sound...."ngantuk lagi kot....mamai ek?...huhuhu".....btambah2 kemaluan aku...hukhukhuk.....pas ckp thanks kat dieorg....aku mblahkan diri....malu usah kate...bbakul2 disanubari nih...nasib bkn artis...klu x...dh msk frontpage dh...huhuhu.....

MORAL OF THE STORY...~tobat dah xnak p cafe Meranti pas nih....malu......huhuhu~.

No comments: