Blogger Backgrounds

Monday, November 2, 2009

eXaM FeVeR!!!!!!!!!!!!!!


hye kekawanz!
sape yang akan ambil exam?
~sila angkat jari hantu.....wei lucah tol kamu nih...hahhha~
sape yang baru start exam?
~sila xyah susah2 angkat jari kamu itu.....~

daun n pokoknya sekarang ni semua orang tengah exam kan?
hmmm.....impian aku tuk sem ni adalah dgn spenuh harapanye ingin mdapatkan pointer yang ok n gempak.....
jangan la turun lagi cam sem lps ~salah ko gak ct coz byk memain n berangan~..*aku bmonolog*

malu aku seketike biler mmikirkan pointer aku yg lps....
wakeup ct u can do it...
study leklok..
lupekan sketike kekasih ati ko si facebook tu,
kekasih gelap ko si friendster tu...
xlupe gak pade si kacak YM...hahhha....
tp jgn skali2 ko abaikan si pengarang jantung blog ko yg tcinte ini...hahha *otak dah tingtong coz overdos ilmu...*

k lah kekawan...wish u ol luck n success in ur exam...try ur bessssst...same2 kite tingkatkan pointer kite....chaiyoookkk....


pic ni sj je di selitkan sebagai gambar hiasan.....jgn dipertikaikan knp pic ini dipilih..*jgn cube2 kutuk lubang idungku itu....* tp nak kutuk pon ape aku kisah.....ko org punye akaun dose yg btambah...huhuhu....slamat mjawab soalan pekse dengan jayenyer...tatatititutu.....

No comments: