Blogger Backgrounds

Monday, February 8, 2010

KeTiKe CiNtE BeRtAsBiH

~keratan dr novel jaja & din~

Cinta pandang pertamakah ini...

Sekiranya tiba-tiba anda bertemu dengan lelaki yang membuat jantung anda berlari setara dengan kelajuan jet Sukhoi buatan Rusia, dan mata anda pula tak bisa berpaling daripada dia biarpun sedetik, lalu apa tindakan anda?

=A= katakan: lupakan sahaja itu hanya logamaya

=B= rahsiakan perasaan anda dalam diari merah jambu

=C= kenal pasti siapa dia, dan suruh ibu meminang dia

=D= segera periksa jantung, mata dan tekanan darah, ke doktor pakar

C= sebagai jawapan

cinta telah membuat aku tidak lut lagi dengan segala ‘peraturan hati’ yang selama ini aku junjung!!!!!huhuhu....smakin mjiwang lak aku smenjak dua menjak nih....agak mhairankan.......anggap je lah aku ngah ade krisis identiti.....xlame dh nih....jap2 lagi pulih lah kot....kot xpulih gak...tlg bgtaw kat mak aku yg aku dh kn mandrem....huhhuhu....

~gambar hiasan xleh blah....~

skian...wasalam.....huhuhu...


2 comments:

farhanaafri said...

wah..!! sudah jatuh cinta kah??
ngeeee~ or jatuh tangga.. hikhik :)_

~nUrLiZaN~ said...

jatuh cinta itu indah...jatuh tangge itu sakit....which 1 u prefer??...ahaks....