Blogger Backgrounds

Monday, February 8, 2010

MeNanTi CinTe

salam semua...wat pe?...

pe yg korg paham pd pkataan cinta?

sudut positif ~masa ngah angau bcinte~

c- coretan prasaan
i- indah xtbayang dek pmikiran
n- nadi kehidupan
t- tenang dan mendamaikan
a- aku amat myintaimu....

sudut negetif ~mase frust mnonggeng~

c- cemburu buta
i- igauan ngeri
n- no man no cry...i hate u very much....
t- temberang je lebih....
a- arggg...tensennyer aku kat ko.....

walau apepon pendapat mgenai cinte.....mungkin kah aku akan menjumpai pengetian sbenar CINTA itu, cinta yg dtg tulus dr hati yg ikhlas, diberikan kepada hati yg benar2 menerima dgn spenuh hati, cinta yg kekal hingga ke akhir....ya allah ya tuhanku....hambamu yg kerdil ini redha dgn setiap dugaan yg kau berikan...ssungguhnya kau maha mgetahui lg maha bijaksana......

agak mjiwang+beremosi post aku pd kali ini....ntah knp....kpale aku dh tingtong kot....or dh kemaruk nak kawen...omak.....anak mak dh angau ngan si die...arggg....stop sini dl...takut tsebut name si die nnt...xke naye aku nnt....huhuhu...

p/s- kpd si die.....thank alot 4 introduce ur family to me.....i like the way u r...i like ur family, i like ur mother....i like ur father....i like ur havoc sibling...hehhhe....





No comments: