Blogger Backgrounds

Thursday, June 18, 2009

xNaK DaH P SkUdAi PaRaDe......


salam semua.....tetibe je rase tpanggil tu mnulis entry ni....xtaw nape...tp rini rase cam down giler...bodohh btul lah sape yg wat aku rase down tu.....nak story kat korg ckit pasal peristiwe yg berjaye mengoyahkan ckit kewibawaan aku sbgi sorg gadis jelite yg berhati kering......~sempat lg mmuji diri...~

watak2 utame yg baik....
  • aku sbgi heroin dlm cite ni
  • oyin sbgi sahabat baik aku+ punce aku ke tempat durjane tu(skudai parade...)
  • zana sbgi sahabat baik+rumate+peneman oyin& aku

watak2 sampingan yg jahat...
  • akak celcom sbgi pesalah pertama
  • member akak celcom sbgi pesalah kedua+mamat yg paling boduss+sengal+x hensem+poyo & segale adik beradik keburukan ade pade die~so korg leh agak betape bencinye aku pade minah & mamat celcom tu...~

watak-watak tambahan
  • makcik2 & nyonya2 yg sedang bershopping...
  • promoter kedai kasut di kedua2 belah wings pintu masuk dpn skudai parade...
  • sape2 je yg lalu lalang kat ctu....

cite nyer bermule begini.....
  • Di suatu ptg yg aman damai....oyin myuarekan hasratnye tuk ke skudai parade tuk mgambil kad popularnye...kami ikutkan je...maklum lah ktorg ni numpang je kete die...xkan lah nak halang...comfirm mrangkak& bgolek aku balik utm nnt...huhuhu...so stibe nye di skudai parade comfirm lah kami ke popular di tingkat 5 dulu...settle je hal oyin...aku lak myuarekan hasrat nak p atm machine...nak gali duit ckit....so kami turun lah mengunakan lif ke 1st floor....kami mnuju ke atm machine namun sbelum 25tapak ke atm machine....aku tringatkan smbody...smbody yg penah kn sound ngan aku pasal klembapan mrk membuat keje...ia xlain x bukan akak celcom....die bkerja di booth celcom wings sbelah kiri skudai parade...die penah ade krisis ngan aku kire2 3minggu lps atas sbb klembapan beliau mengaktifkan pkhidmatan broadband aku...aku klu bleh xnak jumpe r muke die...so aku amik kputusan utk amik jalan jauh...malas nak terserempak ngan die...mencik+xsuke tgk die...coz die xde lah jelite pon...hahhaha....then stelah mgambil jln jauh...aku rase cam dah slamat r ckit...huhuhu...xde lah aku nmpk muke minah tu...lg 10 tapak ke atm machine.....opsss....ape kejadah nyer ade booth celcom kat cni....cisss...celcom telah mgembangkan sayap ke wings sebelah kanan....dan tpacul lah muke yg sengaje aku elak2kan tu....pehhh....xsuke nyer...secare tibe2 je...aku dgr ade org ketawe berdekah2....kuat nak M*****.....rupe2nyer die prasan aku sengaje nak elak2kan jumpe ngan die....siap ade org mamat lagi tlg die berpadu tenage ketawe mcm setannnn....mencik nyerrr.....aku rase cam malu tp xkan nak patah balik kan...so aku teruskan usahe aku nak mgali duit kat atm...dlm ati aku dah myumpah2 minah&mamat tu....sesuai r ko b2...mcm monyet kat sarkess....plz lah wei....korg sape...takat promoter je pon...xsetarap ngan aku....ikut kan ati aku bakar booth celcom tu......arggg......dr prasaan malu bertukar jadi geram gilerrr...comfirm die sgaje nak malukan aku....buduss nye minahhh...dah r muke banyak jerawat...huhuhu~ampun ya allah...tp hambamu merasekan ini adalah dugaan yg amat memalukan...~...mamat yg ktawe ngan die huduss tol.....xpaham aku...tp aku xleh mgalah...stelah bjaye mgali duit...sgaje je aku nak lalu dpn die smbil menjeling kearah mereke....so ciyal la korg....menciknyerrr....rase cam nak balik kampung je....mummy.....!!!!
to my frens zana&oyin -im sori coz korg pun tpakse berase malu krn ku....maafin...hehhe....pasni comfirm aku delete skudai parade dlm list shopping aku....~tkilan gak lah...kasut2 kat ctu lawa2 wlupun x branded...huhuhu....~daa...dh ngantuk dah....

No comments: