Blogger Backgrounds

Monday, June 15, 2009

hari ini.......

hari ini hari isnin....

Tepat pada pukul 12.45 tghari, 15/06/2009, aku mengambil keputusan untuk menulis entry di sini.Tempat aku meluahkan segala-galanya yang aku mahu, dan juga tempat untuk aku buat apa saja yang aku mahu,dengan blog aku dan duit aku.

Tiada apa yang lebih membosankan selain bermulanya hari Isnin,yang selalunya sangat kita sering maklum tentang kelembapannya untuk ke hari Jumaat yang tiap-tiap minggu kita nantikan.

Semalam,hari ahad, aku mengambil keputusan untuk berkurung di dalam bilik.Aku bangun pada pukul 10.00pagi.....maklumlah selame 6hari bangun awl bertungkus lumus nak p berjuang dimedan praktikel.....rumate aku still lagi membute ketike itu...huhuhu...ksian aku tgk rumate aku...nasib lah xde bendalir dalaman kuar dr mulutnyer...huhuhu....aku terus bangun n mengosok gigi n mencuci mukeku yang agak gebu ni.....hahha~giler prasan...~p bilik oyin mengskodeng oyin & juge durian yang aku beli smalam...hahha...pagi2 bute menghentam durian....~maklum lah rumate oyin mrangkap mmbr baik aku balik kampung...so leh lah aku bersame oyin bermaha raje lele ~untuk pengatahuan korg rumate aku & oyin xmakan durian...so tpakse lah kami mencari waktu yang sesuai untuk mmbeli n makan durian...kesian kan kat kite org....rugi betul mereke krn xmakan durian....huhuhu....kt tolak cite durian ni....kite sambung lak cite kbosanan aku dihari isnin....

pagi2 lagi aku rase stress gile nak p opis...bukan pe...assg yg boss soh buat kn submit rini....tp aku xsiapkan lg...giler kamikaze aku p opis....segan sey ngan boss...huhuhu....tp ngan wajah slumber cun aku mnuju ke bilik ku....boss xdtg lagi...maklum lah minggu lps die bcuti seminggu ke hg kong....aku assume lah die dtg lambat....huhuhu...

lunch mengunjung tibe....ape lg terpacul lah di sanubariku senarai makanan yg bakal masuk kdalam perutku....tiba di anjung dese....masih xplan nak makan pe....ramai lak org kat kedai ni...kacau tol lah....kat anjung warisan ni klu x ngap ikan bakar die mmg xsah...so stelah mengambil 1 sedok stengah nasi~ckit siot nasi aku amik...konon2 nak diet...~ make tangan aku mengambil sekor ikan kembung bakar yg sedang2 aje saiznye+sambal belacan + air asam...peh kene sungguh combination lauk ini ngan selere aku...rase cam nyesal lak amik nasi ckit...huhuhu.....~goyah sketike azam dietku~ 5 hinggit melayang untuk lunch...tp xkisah....wat pe nak safety untuk makan....makan kan kperluan tuk idup...tp klu ari2 mcm ni kopak duit aku...huhuhu....aku stop kat cni dl....

Akan tetapi,ada entry menarik selepas ini.Walaupun aku tidak tahu yang samada ada manusia atau tidak yang membaca blog ini,aku peduli per....hahhha

No comments: