Blogger Backgrounds

Monday, July 13, 2009

AkU DaLaM DiLeMa

huhuhu....dilema kah aku....actually...ngah busan nih....di suatu tengahari yg agak hot....aku melepakkan diriku sorg diri di ruang legar plajar....~skema giler~....bersame ngan lappy kesayangan ku....off course lah aku ngah bfacebook n berfriendster....xlupe mskodeng...bukan mskodeng anak2 bujang org yg blegar2 kat cni...~xbaik taw...dose kecil tu...tp de lah jeling2 ckit....~ttapi sbenarnyer aku ngah mskodeng blog2 org len....huhuhu.....jd untuk mrelated kan isi blog ini ngan tajuk diatas....tpakse lah aku mnunjukkan sedikit dilema disini....dilemanyer aku mlihat org2 disekeliling....ade gadis2 pinggitan....bujang trang tang2....xlupe gak kusi2 n meje2...mesin air gedegang...mane ain n pijot ni...lame tol duk kat dlm surau tu.....giler lame bribadah...aku xleh nak join dieorg bribadah...atas sbb2 ttentu....hehhhe......aku dlm dilema....huhuhuhu.....tnampak lak mamat yg aku admired...peh jalan ngan machonyer...macho ker???.....~tp die ttp macho dlm sanubariku....huhuhu...giler mgedik...~ntah lah...ntah die prasan ke x ngan kberadaan aku kat cni...ttibe je rase cam nak sedih....giler sentimental value lak prasaan aku rini....huhuhuhu......bongoks je....sj je minta kat budak tu...tp xde lah smpi prasaan cintan cintun....aku ni spesis setia pade yg satu....pe kaitan ngan cite diatas...hahahahha.......aku dah sedikit goyah....panas lak kat bawah nih....fakulti ni...pesalahnyer tambah aircond ke kat bwh nih....klu kot2 takut bajet lari letak lah kipas dinding ker....panas siot....mleleh je rase peluh2 mude aku ni mgalir...maneni pijot n ain.....ni comfirm bribadah ngan sakannyer...ttibe je rase cam smthing fishy....kot2 depa2 ni duk mnidokan diri kat surau tu....ciss....klu btol lah bende tu tjadi....hw could u xajak i skali join the club.....huhuhu....tp klu i join dieorg p mnidokan diri kat surau...4sure lah entry ni xkuar....huhuhu.....pehh...lame tol nak tggu kol 2....kering dah aku kat cni....but ngan penuh ksabaran aku still mnanti ngan penuh tawaduq....huhuhuhu......tp ntah ade ke x class rini....klu lah xde...pehh...sia2 aku p fakulti pepagi bute...dah r class oop xde....sq pon xde...huhuhu...yess pijot dah siap....k lah...nak p class dah...stop cni...daa...

No comments: