Blogger Backgrounds

Thursday, July 30, 2009

hari yang berpenyakit....

hai kawan....welcome to My nEw eNtry......xde isu penting pon..just nak meRapu seperti biase....huhuhu....Ape ek nak wat malam2 nih….x leh tido lah plak…


Sebab2 aku xLeh tido…..


siang td dah saKan giler tido….bkn sengaje je nak tido…tp mmg xlaRat giler..pening kepale tahap cipan punyer…mane xnyer…bdenyut2 mcm nyanyi lagi hip hop kepale aku….so penawarnyer… penadol zana@rumateku 2Biji….so mmbute seketike….tp xilang gak pening aku…so aku gaGah kan gak kaki aku turun p minimart p beli pnadol activefast…peh spapan tu aku beli…sempat gak rumate aku tkEjuT unta tgk aku beli pnadol spapan….pijot pon same agak mgelabah minah tu tgk aku beli pnadol tu bbanyak…siap nasihat kan aku lg..jgn amalkan makan pnadol bbanyak….~sYg gak ko kat aku ye jot…huhuhu~don’t worry kekawan…I makan 2bijik je….bkn xde ubat migRaiN dr kinik….tp xleh blah wei ubat tu…power giler….makan 1biji je….3 4 ari aku lalok je….mgantuk abis…asik nak tido je….


skrg pening kepale aku dah hilang….


tp aku dapat penyakit baru…xleh nak tido….huahuahuahua…..so ksudahannyer aku ngah bsantai melayari tenet smbil ber YM ngan mY x-bOy…huhuhu…. leh ke bkawan lepas claSh bercinte….???...bleh je kot…aku steady je...huahuahua….sambil mendengar lagu remix danG-dOot...peh….bgoyang kaki aku seketike….hahhha….

hurm….xtaw nak taip pe…otak dah buntu….nak men game lak ah….nnt kan entry aku yg sterus nyer….ops…de ke org bace blog aku ni…??...huaHuahuA……papai semua.

nite....

No comments: