Blogger Backgrounds

Monday, July 6, 2009

xGeT rEaDy+MaLaS2+kElAbUt SmAcAm Je=SeMeStEr bArU

arggggggggg...............
itulah pbuke bicare.....mempamirkan rase betape bahgianyer in da () mnempuhi 1days in new semester kali ni...xtaw nape...tp pmulaan sem ni cam malas2&xbest je... huhuhuhu....actually sem lps2 pon same gak...huhuhu....pepagi je dah tuang 1st class OOP ngan software Quality....huhhuhu...knp ek aku jd begitu.....sudah tentu lah kerane xleh nak adapt ngan environment baru dunia penstudyan....maklum lah baru pas mgharungi dunia pkerjaan yg penuh ngan kerelexan dan kesantaian nyer.....tp dlm bosan2 pepagi td kene gak p opis pat aku praktikel....boss nak jumpe...abiss lah...knp ek nak jumpe...cuak je aku ngan rakan2 seperjuangan....

  • adakah kerana aku xsiap kan sistem cek nyer itu....
  • ataukah kerane aku de wat any mistake kat company die....

berdebar2 je mlangkah kat wisma znn tersebut....huhuuhu.......setibe nyer di pkarangan znn....aku memasuki pintu masuk utame wisma znn...dengar cam gah je ek....huhuuhu....then satu demi satu tangge aku harungi dengan penuh rase bercampur baur....stibenyer di opis....tpacul muke aini...miss u beb...then nampak lak muke dayat....hmmm....hai cik pyelia....then nampak lak muke kak rekha....cis boss xde kat opis lagi rupenyer....sia2 aku merase nervous....ape lg pluang yg ade aku gunekan untuk beramah mesre ngan aini...hehehhe....gulppp....boss masuk opis....ttibe je aku nampak jantung aku gugur....then tanpe mlengahkan mase..jantung aku dikutip....boss senyum n terus masuk kat bilik die....hmmm.....ape kah tujuan die mgundang kami kemari lagi???....rindukah die pade kami yg kiut miut nih?.....tetibe je kak rekha cam busy je.....kehulur kehilir....hmmm....ksian kat die......penat lak nak cite detail sgt...rupenyer....boss nak kasi ktorg cek...huhuhu.....itukah sebabnyer....xsangke lak dapat elaun....wahhh....400 ringgit tu.....nilai itu mungkin kecil bg korg tp pehh.....bangge sey dapat elaun hasil praktikel sendiri....hehhhe....sayang bangat kat boss...mmmmuahhhh....hehhhhe.....dlm busan2 tu sonok lak rasenyer....huhuhu....luv this day lak ttibe....huahuhauahua......then....time lunch ade meeting dunia scs....wahhh...xsabar sey nak p phentian......mcm2 discuss....hpefully bjalan lancar....waaaaaaaaaaaaa...............ngantuknyer......k lah stop cni dl....esk post yg len.....tatatatitititutututut....

No comments: