Blogger Backgrounds

Wednesday, July 15, 2009

tatkala bekas pakweku telah berawek baru...aku maseh terkontang kanteng dalam idop sendiri....


seorang bekas pakwe ...

lelaki....
sgt baek....

lelaki....
sgt baek....
suda berawek baru.....

sgt baek.....

suda berawek baru....
ak2 sayu tetibe.....

tringat kisah lame.....
hhmmm......ssungguhnye aku myedari bahwe hati ini masih myintai.....
namun telah tlambat.....

*skarng ak xde mood nk ckp pasal idop mati jodoh sume...nanti aku sedih...better aku diam je....
*tahniah wat beliau.....smoga bahgia....ke arah pkahwinan pule pasni k.....
*ak mungken lame lg....

7 comments:

ReD said...

sabar...=)
xpe2.. kite cari pakwe lain eh! huhu

~nUrLiZaN~ said...

hehhe...ngah mcari lah nih...tq beb...

farhana afri said...

saya paham ape perasaan kamoo...
berserah jer pada takdir/jodoh...
saya lagi sakit..
sebb his new gurl adalah kawan baek saya sendri..!!!
yg selama ini saya kongsi cerita saya dgn ex saya pada kawn saya tuh...!!
sakit nye aty bila dibuat camni..
huhu~

~nUrLiZaN~ said...

cis...sori lah klu sy ckp ni...
agak kuang ajar lah best frenz awk tu....geram lak sy sketike...
same2 lah kite bawak bsabar k?...
kumbang bkn seekor.....huhu

{~Marvellous Boyz~] said...

kumbang mmg r banyak..ape da samekan manusia gan kumbang..hehehe
jgn risau setiap insan di dunia ini diciptakan berpasangan..lambat atau cepat bergantung kepada kesungguhan kite sendiri..pandai kite mencari n menjaganya inyaalah akn berkekalan..=)

~nUrLiZaN~ said...

ehhh...org di atas....ppatah mlayu lah...dak2 skolah rendah pon taw....ish2...

yutaka said...

nurlizan..

tidak semua impian milik kita
terkadang perlu dikongsi sesama
kerna setiap manusia ada rezekinya
hanya DIA yang tahu segalanya

jika arini kita berduka
terselit hikmah disebalik luka
kita perlu sabar dengan ujianNya
hikmah itu pasti muncul jua

jangan dikenang peristiwa dulu
jiwa merintih minda kan beku
mulakan satu lembaran baru
biarkan hatimu senyum seperti dulu