Blogger Backgrounds

Monday, July 27, 2009

hari senin yg indah.....

Morning + hampir nak tenGahari......

hari senin...slalu sgat dikaitkan ngan suasane yg
bosan, ngaNtuk, malas, moOdy n ber$eraBut...knp ek hari tu nak dikaitkan ngan bende2 yang neGetiP...sedangkan korang sendiri yg make ur dayz bcome hampeh...huhuhu....tp kadang2 de je aku rase malas nak mhadapi ari isnin...nak je bayangkan pas ari ahad..terus hari sabtu...so cuti lah lagi....kuikuikikui...
ari ni aku de class pagi...as a student that alwayz dtg AwaL....kul 8 dah terpacul kat fakulti...~actually kul 8.12~...huhuhu....masuk2 kelas...ciss...lecturer xdTg lagi....sedih aku rase...sampai ati die dtg lambat...die xtaw ke? bertape aku bekerje keras tuk smpi laMbat...ops silap2...tuk sampai AwaL ke kelas...pengorbanan yg aku lakukan dgn mendaki dr tangge dr tingkat 1 ke tingkat 5....sia2 aje...~actually lif rosak...klu lif xrosak xde lah aku nak bazirkan lemak2 aku ni ngan naik tangge...~hahhha.....

ari ni ari senin of course lah semalam ari ahad...then sebelum ari ahad ialah sabtu....both 2 dayz ni pehhhhh.....teramat2 amat lah busy.....kn handle sukam unuk unit kesihatan n kcemasan...menciknyer....baru nak relex2...tp demi kasih syg aku kat k9...ku lakukan jua.....ri sabtu ri tu aku n frenz..kn btugas kat stadium larkin utk acare olahrage....so bersantai lah kiteorg kat sane...awal2 pagi dah btolak...sblm btolak sempat gak lah aku p tapaw nasi ambang kat pulai dulu....huhuhu...sedap giler nasi kebanggaan org2 jawe tu....huhuhuhu....
kat bawah ni antare pic2 aku yg jeLite bersame kawan2 yang sempat dirakam....




gadis2 payung.....tanpe payung kering& hangit kami disini......huhuhu....




wah....comel betul......




kat mane ktorg......???....



kami disini....hehhhe.....

k lah kawan2...i stop kat cni dl taw...jgn sedih2 nnt aku pon sedih...huahuahua.....papai semua....jgn lupe komen...hehhhe...~gile publisisti tol.....~


2 comments:

yumiea said...

ct.. nape gambar aku xde??
*tolong jgn menjawab soklan ny smbil menyepak aku k..*

~nUrLiZaN~ said...

hahhha...mane leh sepak2...i kan akak yg penuh ngan kasih syg....huahuahua......meh nak sekeh je....klu lah ko join ktorg kat stadium ritu...comfirm ko nye pic paling banyak aku letak....baik kan akak ct....